"Μπουκέτο" ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών

 

Για τον σχεδιασμό "μπουκέτου" ενεργειακών προϊόντων και άλλων ολοκληρωμένων υπηρεσιών εργάζεται εντατικά η "Αέριο Θεσσαλονίκης- Θεσσαλίας ΑΕ", όπως επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της επιχείρησης, Μάνος Εξαρχουλάκος.

Ερωτηθείς για το χρονοδιάγραμμα εισόδου της εταιρίας στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας, ο κος Εξαρχουλάκος απάντησε: "Το θέμα δεν είναι εισέλθουμε άμεσα και βεβιασμένα στην αγορά εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά με σταθερά βήματα να λανσάρουμε υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες, όταν θα είμαστε απόλυτα έτοιμοι, όπως κάνουμε τόσα χρόνια στους υφιστάμενους αλλά και στους νέους πελάτες μας στο φυσικό αέριο".

Πρόσθεσε πάντως ότι "η ημερομηνία απελευθέρωσης της αγοράς φυσικού αερίου (1/1/2018), αποτελεί ορόσημο για την εταιρεία", η οποία, μετά τη ΔΕΗ, αποτελεί τον μεγαλύτερο πάροχο ενέργειας στη χώρα, σε αριθμό πελατών (340.000 νοικοκυριά και 8.000 επιχειρήσεις) για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών για θέρμανση και ζεστό νερό. 'Εχοντας δρομολογήσει πλήρως τις διαδικασίες για την είσοδό της στην αγορά εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας, η εταιρεία δρομολόγησε επενδύσεις ύψους άνω των 2 εκατ. ευρώ "καθώς θέλουμε να διαμορφώσουμε τις πλέον σύγχρονες υποδομές, να διαθέτουμε καινοτόμο εξοπλισμό, αλλά και εξειδικευμένους ανθρώπους".

Στο μεταξύ, σε σταθεροποίηση των πωλήσεών της, αλλά και σε διεύρυνση -σε πανελλαδικό επίπεδο- του πελατολογίου της, στοχεύει με τα νέα της πλάνα η εταιρεία, που βαδίζει προσηλωμένη στο μονοπάτι της νέας τάσης της αγοράς, που θέλει τον πελάτη να απολαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις, "καλύπτοντας όλο και περισσότερες ανάγκες, πιο αποτελεσματικά, εύκολα και με απλό τρόπο"..

Αναφερόμενος στις φετινές πωλήσεις της εταιρείας, ο κ.Εξαρχουλάκος επισήμανε ότι "ο φετινός χειμώνας στη Βόρεια Ελλάδα είχε ιδιαιτερότητες και υπήρξε αύξηση στην κατανάλωση του φυσικού αερίου λόγω τωβ χαμηλών θερμοκρασιών. Παρόλα αυτά, το φυσικό αέριο παραμένει η πιο οικονομική επιλογή θέρμανσης αφού εξοικονομεί στον καταναλωτή έως και 40% σε σχέση με το πετρέλαιο θέρμανσης. Το ρεύμα από την άλλη παραμένει μια σταθερή ανάγκη η οποία σίγουρα αποτελεί ένα σημαντικό ετήσιο κόστος για το νοικοκυριό".

Για το 2017 η εταιρεία στοχεύει στην ...απόκτηση περισσοτέρων από 12.000 νέους πελάτες στο φυσικό αέριο "και όλος ο στρατηγικός σχεδιασμός επικεντρώνεται πλέον στην προετοιμασία της για την πανελλαδική της παρουσία, ενόψει της απελευθέρωσης της αγοράς φυσικού αερίου από τον Ιανουάριο 2018 και την είσοδό της στον ηλεκτρισμό. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο για μας και μια δημιουργική πρόκληση για όλα τα στελέχη της εταιρείας και εμένα προσωπικά", τόνισε


Το πλήρες τηλεγράφημα της Ελ. Αλεξιάδου στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana