Βραβείο για το νέο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών

 

Το τρίτο βραβείο των SAP Quality Awards για το 2016 κατέκτησε η ΔΕΗ ΑΕ στην κατηγορία «Innovation» για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, για την επιτυχή υλοποίηση του νέου πληροφοριακού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών SAP-ISU.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ομαλή μετάπτωση 7,4 εκατομμυρίων πελατών, η εκπαίδευση εκατοντάδων υπαλλήλων της σε μικρό χρονικό διάστημα, οι μέθοδοι διαχείρισης των δυσκολιών που ανέκυψαν και η άμεση ωφέλεια που είχε η ΔΕΗ από την πρώτη στιγμή εφαρμογής του νέου περιβάλλοντος, αποτέλεσαν κριτήρια για τη βράβευση».

Τέλος τονίζεται ότι «η εγκατάσταση του νέου πληροφοριακού συστήματος αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό της ΔΕΗ, προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να απολαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση και καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών».


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana