Αυξημένος κατά 12,1% ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών

 

Αύξηση κατά 12,1% κατέγραψε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της FF Group, το 2016, ο οποίος ανήλθε στο ποσό των 1.337,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με 1.193 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, που, στο 2016, ανήλθε στα 262,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με 238,5 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2015, αύξηση της τάξης του 9,9%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε στα 291,9 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 10,1%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 222,5 εκατ. ευρώ.

Οικονομικά στοιχεία 2016

Οι πωλήσεις ανήλθαν στα 1.337,3 εκατ. ευρώ

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 612,3 εκατ. ευρώ

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 262,3 εκατ. ευρώ

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 222,5 εκατ. ευρώ

Τέλος, το EBITDA ανήλθε στα 291,9 εκατ. ευρώ

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα.

Συγκεκριμένα:

Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ, αυξήθηκε κατά 14,1% και ανήλθε στα 977,8 εκατ. ευρώ.

To EBITDA του τομέα ανήλθε στα 267,45 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με 239,06 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2015, αύξηση της τάξης του 11,9%.

Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% και ανήλθε στα 181,4 εκατ. ευρώ.

Το EBITDA του τομέα ανήλθε στα 15,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με 16,1 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 8,1% και ανήλθε στα 178,1 εκατ. ευρώ.

Το EBITDA του τομέα ανήλθε στα 9,1 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με 9,8 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FF Group, σημείωσε: «To 2016 ήταν ένα επιτυχημένο έτος για τον όμιλό μας. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι αναπτύχθηκαν θετικά.

Παράλληλα, επεκταθήκαμε σε νέες αγορές και προετοιμάσαμε τον όμιλο για το επόμενο στάδιο της ανάπτυξής του. Σε αυτό το πλαίσιο και, όπως επικοινωνήσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, επενδύουμε πρωταρχικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου, προκειμένου να προσαρμοστούμε το συντομότερο δυνατόν στις νέες τάσεις του παγκόσμιου λιανεμπορίου. Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα ευμετάβλητο διεθνές οικονομικό περιβάλλον, όπου η αβεβαιότητα είναι εμφανής σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Προκειμένου να προσαρμοστούμε στις αυξημένες απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, κάνουμε αναλυτική επισκόπηση των εσωτερικών διαδικασιών μας και ευθυγραμμίζουμε το λειτουργικό μας μοντέλο, με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκρισή μας στις απαιτήσεις του νέου πιο ενημερωμένου καταναλωτή.

Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος και θα καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ενώ παραμένουμε διαρκώς προσηλωμένοι στο να προσθέτουμε αξία στους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους μετόχους μας».


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana