"Hopwave", η start up για μονοήμερες κρουαζιέρες "ανοιξε πανιά"

 

 

   

Έχετε σκεφτεί ότι οι κατά τα άλλα συμπαθείς "κράχτες", που προσπαθούν να παρακινήσουν τον κόσμο να συμμετάσχει σε κάποια μίνι κρουαζιέρα φωνάζοντας στους περαστικούς, μπορεί να προκαλούν ανασφάλεια στους τουρίστες και να τους αποτρέπουν να ζήσουν την εμπειρία μιας μονοήμερης εκδρομής;

Κι όμως, δυο νέοι άνθρωποι εντόπισαν πως αυτός δεν είναι ο... πιο σύγχρονος τρόπος για προσέγγιση πελατών και αποφάσισαν να βρουν μια άλλη λύση με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

«Κάπως έτσι γεννήθηκε η εφαρμογή hopwave, που διευκολύνει τους ταξιδιώτες να οργανώνουν τις ημερήσιες εκδρομές που πραγματοποιούνται με μικρά καΐκια ή τα γνωστά ξύλινα "πειρατικά" καράβια» αναφέρει ο Γιώργος Πιλπιλίδης, ένας εκ των δυο ιδρυτών της νεοφυούς επιχείρησης (start up), που δραστηριοποιείται στη χώρα μας εδώ και ένα χρόνο.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, "Πρακτορείο 104,9 FM", με αφορμή το άνοιγμα της νέας σεζόν και τις εκδρομές ενόψει Πάσχα, ο 28χρονος Γιώργος δήλωσε: «Ως ταξιδιώτες εγώ κι ο συνεργάτης μου Γιώργος Τσιάτρας, διαπιστώσαμε ότι οι ξένοι τουρίστες είχαν μια δυσκολία σε αυτό το θέμα, είτε γιατί ο τρόπος προβολής μιας εκδρομής με τους "κράχτες" ήταν κάτι με το οποίο δεν ήταν εξοικειωμένοι και τους δημιουργούσε ανασφάλεια είτε ακόμη και με την προφορά ορισμένων ονομασιών. Κι όμως, συνήθως αυτές οι εκδρομές έχουν ως προορισμό μέρη πανέμορφα και συνήθως άγνωστα, αφού δεν τα προσεγγίζουν τα πλοία της γραμμής». Αυτό, αποτέλεσε το έναυσμα για τους δύο νέους να δημιουργήσουν ένα σύστημα ενημέρωσης και κρατήσεων με την ονομασία “αλματάκι-κύμα” (hopwave).

Η πλατφόρμα εξυπηρετεί προς το παρόν τις Σποράδες, τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, ενώ φέτος κάνει και άνοιγμα στην Κρήτη.

«Ουσιαστικά θα είναι η πρώτη μας κανονική σεζόν» αναφέρει ο κ.Πιλπιλίδης, που όμως εκφράζει την αισιοδοξία του από την μέχρι τώρα ανταπόκριση του κοινού, το οποίο -όπως προκύπτει- δεν είναι μόνο ξένοι τουρίστες, αλλά και Έλληνες.

«Συνεργαζόμαστε μόνο με εκείνους που έχουν αυστηρά σταθερά δρομολόγια και μπορούν να υποστηρίξουν ημερήσιες διαδρομές, χωρίς ακυρώσεις. Ωστόσο αν υπάρξουν προβλήματα λόγω κακοκαιρίας -για παράδειγμα-παρέχουμε εναλλακτικές, είτε αυτές αφορούν αλλαγή του εισιτήριου ή επιστροφή χρημάτων» εξηγεί ο κ.Πιλπιλίδης.

Συγχρόνως αναζητούν νέες υπηρεσίες και τρόπους για αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, όπως οινογνωσία και γευσιγνωσία εν πλω, με τοπικά προϊόντα και συνταγές από την ντόπια γαστρονομία.

Ο Θεσσαλονικιός Γιώργος Πιλπιλίδης και ο 24χρονος Γιώργος Σιάτρας από την Αθήνα "άνοιξαν τα πανιά" τους και όπως δηλώνουν τα μηνύματα είναι πολύ θετικά για τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος τους. Ήδη, έχουν διακριθεί σε διαγωνισμούς που ενίσχυσαν τη ρευστότητά τους, ενώ την ίδια ώρα επενδύουν στη χώρα τους και εκτιμούν ότι η αγορά της Ελλάδας είναι πολύ σημαντική.


Το πλήρες τηλεγράφημα της Νικόλ Καζαντζιδου στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana