Ελλάδα και Μύκονος πρωταγωνιστές σε καμπάνια επικοινωνίας της Heineken

 

Ελλάδα και Μύκονος θα είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας επικοινωνίας που σχεδίασε η Heineken και μαζί με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιούργησαν το Heineken Champions Voyage, ένα γεγονός παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, για να γιορτάσουν τον τελικό του UEFA Champions League.

 

Οπως τονίστηκε σε σημερινή εκδήλωση, σύσσωμοι οι φορείς του τουρισμού που έδωσαν το "παρών" στάθηκαν στα επικοινωνιακά οφέλη που θα προκύψουν για την Ελλάδα, αλλά και τον προορισμό της Μυκόνου, από το Heineken Champions Voyage, που θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων, τη Μύκονο.

 

Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος υπογράμμισε ότι τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου κάνουν πρωταθλητισμό στον τουρισμό και δεν είναι τυχαίο που μια τέτοια δράση θα φιλοξενηθεί στην Ελλάδα και στη Μύκονο προσθέτοντας ότι θα παρασχεθεί κάθε βοήθεια προς την ομαλή διεξαγαγωγή της δράσης. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κούκας σημείωσε ότι η Μύκονος θα προβάλλει τη θετική εικόνα της χώρας, ενώ από την πλευρά του ο Ανδρέας Στυλιανόπουλος από το ΔΣ του ΣΕΤΕ τόνισε ότι οι 500 επισκέπτες που θα φιλοξενηθούν στο Heineken Champions Voyage θα είναι και πρεσβευτές της χώρας στο εξωτερικό.

 

Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία αυτή, που αποτελεί, όπως τονίστηκε, άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της HEINEKEN στην Ελλάδα, θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.

 

Ο κύριος Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε σχετικά με την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζομε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο».


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana