Detrop-Oenos: Ξεπέρασαν τους 300 οι εμπορικοί επισκέπτες

 

 Με τουλάχιστον τριακόσιους ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted byers) που πραγματοποίησαν σχεδόν 5.500 στοχευμένα επιχειρηματικά ραντεβού με τους εκθέτες, έπεσε η "αυλαία" του εκθεσιακού "διδύμου" Detrop - Oenos.

   Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε σχετική ανακοίνωση της διοργανώτριας ΔΕΘ - HELEXPO, οι δύο εκθέσεις ολοκληρώθηκαν με συνολική αύξηση κατά 15% στους εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σε σχέση με την αντίστοιχη διοργάνωση του 2015.

   Η Detrop και η Oenos κάλυψαν φέτος συνολικά 11 περίπτερα, έναντι έξι στην προηγούμενη διοργάνωση, συγκεντρώνοντας περίπου 700 εκθέτες, έναντι 530 το 2015.

   Οι hosted buyers προήλθαν από 36 χώρες, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Βέλγιο, Ινδία, Νορβηγία, Σουηδία, Αυστρία, Πολωνία, Ισπανία, ΗΠΑ, Αίγυπτος, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ρωσία, Πορτογαλία, Καναδάς και Ιαπωνία.

   Ο δυναμισμός και η εξωστρέφεια των Detrop-Oenos αποτυπώθηκαν και στις παράλληλες εκδηλώσεις τους, όπως και στα δύο μεγάλα θεματικά αφιερώματα, από τα οποία το πρώτο εστίασε στο ελαιόλαδο και το δεύτερο στα αποστάγματα και τους "πρωταγωνιστές" τους, το ούζο και το τσίπουρο.

   Οι δύο εκθέσεις πλαισιώθηκαν από εκδηλώσεις, όπως τα Pop-Up Restaurants, αναδυόμενα θεματικά εστιατόρια και το Corner Showroom "It's All New to Me", έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο μέσα στην Detrop, όπου προβλήθηκαν νέα και καινοτόμα ελληνικά προϊόντα, έτοιμα προς εξαγωγή.

   Για πρώτη φορά διοργανώθηκε και Φεστιβάλ Πατσά, ενώ πραγματοποιήθηκε και ο 10ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Ν.Α. Ευρώπης, μια συνδιοργάνωση με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος.


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana