Στην καινοτομία ήταν αφιερωμένο το συνέδριο «Making the … novel way» του Ελ. Βενιζέλος

 

Στην καινοτομία και στη νεωτερική προσέγγιση ήταν αφιερωμένο το φετινό 17ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργάνωσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), κατά τη διάρκεια του οποίου βραβεύθηκαν οι αεροπορικές εταιρίες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία το 2016.

Με τίτλο "Making the … novel way", οι 200 και πλέον παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μια πλούσια θεματική ατζέντα, που αποτέλεσε και φέτος αφορμή για την ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του. Με αφορμή το διήγημα (novel) με τίτλο "Lost and Found: An Aθenian Story" που γράφτηκε ειδικά για το αεροδρόμιο στο πλαίσιο της ευρηματικής -και ήδη βραβευμένης- καμπάνιας του προς τις αεροπορικές εταιρείες "Aviation Marketing delivered in a … novel way", οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι εκπρόσωποι του ΔΑΑ συνέθεσαν στο "Φάρο" του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος τη φετινή θεματολογία.

Οι αεροπορικές εταιρίες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα ήταν η Ryanair, η Emirates, η Aegean Airlines, Astra Airlines, Blue Air, Ukraine International Airlines, η El Al Israel Airlines, η Egypt Air, η Israir, η Croatia Airlines, η Ellinair, η Sky Express, η Royal Jordanian, η British Airways, η Qatar Airways, η Scoot.


Λεπτομέρειες στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana